U!tra Rezillik

Galatasaray taraftarıyım; iyi günde kötü günde,sevinçte üzüntüde,kendimi bildim bileli ,herkes gibi doğuştan yani. Maçlara fazla gitmem fakat kafa yorarım.Nasıl daha iyi olabiliriz ? Nasıl Avrupa'da başarılı oluruz ? Nasıl daha iyi futbol oynarız diye kendimce kafa yorarım. Maçları da bu bilinçle seyreder takımımı bu algı ile değerlendiririm,sahaya bu gözle bakarım. Düne kadar tribün deki  Galatasaray taraftarlarının da böyle olduğunu düşünüyordum.14 yıl şampiyon olamasa da yine; takımına sadık, takımından umutlu, takımını seven bir kültürümüz vardı. Dün akşam bu değerlerin tümünün yıkılıp gittiğini gördüm. 

Ali Sami Yen stadının yani bizim yuvamızın veda gecesinde taraftarlar öyle bir veda hazırlamışlar ki  hayatımızın sonuna kadar unutulmayacak her daim yüzümüze vurulacak cinsten.Utandım dün akşam ki seyirci profilinden  ve şunu tekrar anladım eğer bir başarı olacaksa buna zemin hazırlayacak  olan en önemli faktör “taraftar” dır.

İşletme mantığı ile baktığımız zaman ürünü kaliteleştiren; talep edenlerin mantığıdır, bakış açısıdır.
Senin taraftar olarak algın böyle olursa yani talep edenlerin zekası dün akşamki gibi olursa ortaya çıkan Galatasaray ürünüde bundan farklı olmaz.
Takımın da oynayan futbolcularına fazladan anlamlar yüklersen, onları Avrupa’daki  futbolcularla mevkisel anlamda kıyaslama yapmazsan, takımını bu hallerde görmeyi baştan kabul etmiş olursun.
Ülke futbol altyapısından yetişen futbolcu profilleri halı saha topçusundan farklı değil en azından elimizdeki veriler böyle, ancak; dün akşam gördüm ki ülke içinde ki taraftar profilleri de mahalle takımı taraftarlarından farklı değilmiş dün akşam bunu birkere daha anladım.

Ali Sami Yen stadına veda gecesindeki olaylardan sorumlu “taraftar” grubunu kınıyorum…


0 Response to "U!tra Rezillik"

Powered by Blogger